15 марта 2017 г.

Sweet & Sour "Love"


Hello My Dear Sweet Followers of Fabrika Decoru!

Добрый день, дорогие читатели блога Фабрика декору!

               Roshini here sharing my first project for Fabrika Decoru. Apologises for starting late due to some hurdles in reciving my awesome DT parcel to my country.....Finally I got a chance to work with the amazing products from the store.

               С вами Roshini и я поделюсь своей первой работой для Фабрики декору! Приношу извинения, что начала немного позже, чем вся команда, но возникли некоторые проблемы с доставкой дизайн-посылки в мою страну. Но все уже решено и я могу творить с прекрасными материалами Фабрики декору!

My Project is named as Sweet and Sour to resemble that mixed feelings and emotions of LOVE....
so lets check out the images....

Свой проект я назвала "Кисло-сладкий", чтобы напомнить о смешанных чувствах в любви...
Давайте посмотрим, что у меня получилось

Few closes up shots here....

And now, the before the pics and how started working on this and amazing products from store....
Once after arranging all the elements, covered it with black gesso and then drybrush with white gesso...

И хочу показать пару фотографий процесса создания моего страстного проекта. Когда все элементы были склеены, я покрыла всю поверхность черным медиумом, а затем прошлась сухой кистью с белым гессо.


After This.......
После этого...

Thanks you for the patience, Hope you liked it.
Regards,
Roshini..

Fabrika Decoru products used:

  


Комментариев нет:

Отправить комментарий